Pristatymas

Gavus apmokėjimą siuntos išsiunčiamos 2 dienų laikotarpyje Lietuvos paštu arba per LP Express kurjerius.

Mes suteikiame Jums siuntos sekimo kodą internete.Jus turėsite galimybę matyti siuntos buvimo vietą Lietuvos pašto

oficialiame tinklalapyje.

Pristatymo kainą sudaro tik pašto išlaidos.

Užsakymo apdorojimas bei pakavimas – nemokamai

Transporto išlaidos priklauso nuo siuntos svorio ir šalies, į kurią bus siunčiama.

Pristatymo terminai priklauso nuo šalies, į kurią bus siunčiama.

Mes rekomenduojame Jums grupuoti prekes viename užsakyme.Mes neapjungiame vieno Pirkėjo dviejų skirtingų užsakymų, įdėtų atskirai, todėl pristatymo kaina bus taikoma kiekvienam užsakymui

Tam kad apsaugoti trapius daiktus, ypatingą dėmesį mes skiriame prekių pakavimui. Mes pakuojame prekes į burbulinę plėvelę ir vokus

Pakuotės turi tinkamus dydžius, todėl Jūsų prekės lieka gerai apsaugotos.

Pristatymas paštu Lietuvoje, Omniva nemokamas nuo 12 eurų užsakymo sumos. 

VEŽĖJASLietuvos paštasLP Express kurjerisDPD kurjerisOMNIVA 
PRISTATYMO TERMINAI3-5 dienosKitą dieną1-2 dienos1-2 dienos
SVORIS20g-30kg20g-30 kg20g-30 kg20g-30 kg
SEKIMO KODAS
KAINA1 euro4 euro3 euro1.90 euro

Šeštadieniai, sekmadieniai ir švenčių dienos neįeina į pristatymo terminus.

TARPTAUTINIS NEMOKAMAS PRISTATYMAS: Lietuvos paštas - 50 €. OMNIVA (tik Latvijos, Estijos šalių) - 30€

VEŽĖJASLietuvos paštasOMNIVA (Latvija,Estija)
PRISTATYMO TERMINAI5-30 dienų3-7 dienų
SVORIS20g-30kg20gr-30kg
SEKIMO KODAS
KAINAnuo 3 euronuo 5 euro

Šeštadieniai, sekmadieniai ir švenčių dienos neįeina į pristatymo terminus.

GRĄŽINIMAS IR KEITIMAS

Pirkėjo prašymas grąžinti prekę arba pakeisti ją kita turi būti pateiktas ne vėliau kaip per 3 dienas nuo prekių pristatymo dienos.

Pirkėjui praleidus 3 dienų terminą prekės nebus keičiamos ir grąžinimas nebus priimtas.

Jeigu Jūsų pirkinys sugadintas, mes galime jį pakeisti.

Mes siūlome operatyvų keitimą (išskyrus pavyzdžius).

Tam Jus privalote pranešti mums apie sugadintą produkciją 3 dienų laikotarpyje, išsiusti sąskaitos – faktūros kopiją bei pateikti gedimo aprašymą

Jūs privalote grąžinti pirkinį nepanaudotą, pavyzdžiui, jeigu Jūs atidarėte dėžutę tam, kad patikrinti pirkinį, dėžutė tūri būti besugadinta.Būtina išsaugoti originalią prekės pakuotę bei aksesuarus. Prekė tūri būti grąžinta per 14 dienų.

Grąžinimas vyksta paštu arba įmonės ofise. Jeigu Pirkėjas nusprendžia grąžinti prekę paštu, po išsiuntimo jis privalo pateikti AZALIA.Lt parduotuvei siuntos registracijos numerį.

Jeigu Pirkėjas siunčia neregistruotą siuntinį, jis pats atsako už siuntinio saugumą. AZALIA.Lt vykdo sugadintos prekės keitimą arba, neturėdama tinkamos pakeitimui prekės sandėlyje, per 30 dienų nuo sugadintos prekės gavimo dienos, grąžina Pirkėjui pinigus į sąskaitą, iš kurios buvo įvykdytas prekės apmokėjimas.

Gražinant pinigus bus atsižvelgta tik į prekės kainą (pristatymo kaina neįeina į grąžinamą sumą).

Jeigu buvo nuplėštos etiketės, prekė buvo panaudota, sugadinta, taip pat atsiradus kitiems trūkumams bei defektams dėl Pirkėjo kaltės, AZALIA.Lt turi teisę apskaičiuoti nuostolius ir išskaičiuoti nuostolių sumą iš grąžinimo sumos.

Jeigu prekė yra kokybiška, tačiau Pirkėjas neatsiima apmokėtos prekės, pinigai negrąžinami.
Parduotuvė turi teisę įrašyti į „juodąjį sąrašą“ Pirkėją, kuris neapmoka arba neatsiimą savo užsakymo. Toks Pirkėjas neturės galimybės pirkti internetinėje parduotuvėje AZALIA.Lt teikiamos produkcijos.

NEMOKAMAS PRISTATYMAS

Skaitykite čia


Produktas sėkmingai pridėtas prie produktų palyginimo!